زمان اعمال محرومیت مرتضی پورعلی گنجی در پرسپولیس هنوز مشخص نشده و یحیی گل محمدی برای استفاده از این بازیکن دچار تردید است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
باشگاه تراکتور برای کسب میزبانی در لیگ قهرمانان آسیا خواستار حفظ ادب از سوی هوادارانش در بازی با پرسپولیس شد.
پر بودن لیست پرسپولیس شرایط این تیم برای جذب بازیکن را با چالش بزرگی مواجه کرده است.
از دست رفتن طبقه متوسط که اکثریت کشور را تشکیل می‌دهند، زنگ خطر بزرگی برای یک کشور محسوب می‌شود که متاسفانه جامعه ما با چنین معضلی مواجه شده است.
یک مطالعه جدید نشان می‌دهد که کنترل شدید فشار خون می‌تواند به حفظ سلامت مغز کمک کند و به طور بالقوه خطر سکته مغزی را کاهش دهد.
باشگاه نساجی مازندران به علت برخی مشکلات لجستیکی، خطر بزرگی را احساس می‌کند.
در حالی که 10 بازیکن پرسپولیس در خطر محرومیت قرار داشت، هیچکدام از آنها اخطار نگرفتند.
در فاصله یک روز تا پایان مهلت پرسپولیس، ۲۰۰ هزار یورو به حساب رادوشویچ نشست.
حضور ۱۰ بازیکن در خطر محرومیت نگرانی بزرگی را در اردوگاه سرخپوشان شکل داده و آن‌ها امیدوارند بدون تلفات از بازی با مس کرمان خارج شوند.
حضور 10 بازیکن در خطر محرومیت نگرانی بزرگی را در اردوگاه سرخپوشان شکل داده و آنها امیدوارند بدون تلفات از بازی با مس کرمان خارج شوند.
سرخ‌ها در شرایطی باید مقابل مس کرمان دست به عصاتر از همیشه باشند که در نیم فصل اول نیز شرایط تقریبا مشابهی را به سلامت گذرانده بودند.
90 دقیقه حساس پیش از دربی در انتظار پرسپولیس است و آنها با 10 بازیکن در آستانه محرومیت از جدال با استقلال با نگرانی بزرگی برابر مس کرمان قرار خواهند گرفت.
منابع حقوق بشری عراقی اعلام کردند: ادامه بحران آب و خشکسالی به مهاجرت هزاران خانواده عراقی می انجامد و خطر بزرگی برای زندگی آنان ایجاد می کند.
مدیریت باشگاه استقلال در پرونده شکایت سانتاکلارا از محمد محبی با وجود دغدغه های فراوان توانست سربلند بیرون بیاید.
در جریان دیدار اخیر نیان الکترونیک مقابل شهداب یزد یک خطر بزرگ از بیخ گوش محمد موسوی عبور کرد.
یحیی گل محمدی احتمالا خودش را شایسته سرزنش شدن نمی داند، اما عمر ستایش و تمجید در فوتبال همینقدر کوتاه است.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس که می داند سه امتیاز دیدارهای باقی مانده بیست و دومین دوره لیگ برتر برای تعیین قهرمان چقدر تاثیرگذار است، حاضر نشد روی سلامتی بازیکنانش ریسک بزرگ داشته باشد.
کارشناس مسائل مهاجرت گفت: بسیاری از فعالان حوزه آی تی نیز با توجه به مسایل پیش آمده در ماه‌های گذشته و اختلالات حوزه اینترنت نیز در حال مهاجرت هستند و با توجه به بازار بزرگی که این حوزه در سطح دنیا دارد و انگیزه لازم برای این کار نیز وجود دارد.
باشگاه پرسپولیس فرصت اندکی تا پرداخت اولین قسط از بدهی توافقی با دروازه‌بان کروات خود را دارد اما برای انجام این کار سنگ بزرگی را پیش پای خود می بیند که باید برای آن تدبیر کند.
روشی که سرمربی پرسپولیس برای دو دیدار برابر استقلال و پیکان در نظر گرفته بود به بن‌بست رسیده تا سرخپوشان برای ماندن در کورس قهرمانی چاره‌ای جز تغییر در روش بازی خود نداشته باشند.
فارغ از ابزار و تیم‌هایی که یحیی گل‌محمدی به عنوان سرمربی داشته یا هدایتشان را بر عهده گرفته، تفکرات یحیی در فوتبال اقتصادی است و اوج چنین تفکراتی در این فصل از بازی‌های پرسپولیس به خوبی نمایان شده است. پرسپولیس حالا هر سه بازی اخیرش در لیگ برتر ایران را با نتیجه مشابه یک بر صفر به اتمام رسانده و همین امر کافی است تا در ادامه مسیر و با توجه به فشردگی بالای جدول، زنگ خطر را حس کند.
تبریز- تبریز یک شهر لرزه‌خیز است که تاکنون زلزله‌های بزرگی را به خود دیده و چندین بار هم ویران شده است؛ بنابراین مسئولین ارگان‌ها به اقدامات پیشگیرانه باید توجه ویژه‌ای داشته باشند.
بعد از شیخ دیاباته اکنون دیگر ستاره پرسپولیس نیز با مصدومیت مواجه شده و این در حالیست که نگرانی برای وضعیت آسیب دیدگی او، به بحث اصلی کادرفنی و پزشکی تبدیل شده بود.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه استقلال و پرسپولیس در هفته اول نتوانستند انتظارات را برآورده کنند به یک خطر بزرگ اشاره کرد و گفت: بازیکنان به خاطر جام‌جهانی دنبال خودنمایی هستند!
یکی از سخنگویان وزارت خارجه آمریکا گفت: «تعمیق اتحاد روسیه با ایران چیزی است که کل جهان باید آن را ببینند و آن را بعنوان یک تهدید عمیق در نظر بگیرند».

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ